poniedziałek, 9 listopada 2015




Witam serdecznie miłośników designu i ekologii. Ten blog poświęcony jest ekologicznemu projektowaniu w myśl Dietera Ramsa ,,dobry design jest ekologiczny”. Zobaczymy tutaj różnego rodzaju projekty, wspierające ochronę środowiska naturalnego. Przekonamy się, czy ekologiczny design zachwyci swoją estetyką i funkcjonalnością. Serdecznie zapraszam do odwiedzania bloga.



Czym jest Ekologia? Ekologia to nauka o strukturze i funkcjonowaniu przyrody, zajmująca się badaniem oddziaływań pomiędzy organizmami a ich środowiskiem  oraz wzajemnie między tymi organizmami. Ekologia najogólniej jest nauką o porządku i nieporządku w przyrodzie oraz
o konsekwencjach wynikających z tego porządku i nieporządku dla istnienia biosfery i człowieka.

Ze względów zarówno filozoficznych jak i utylitarnych pojęcie „ekologia” używane bywa
w szerokim kontekście znaczeniowym. Określenia ekologia, ekologiczny są często używane
w języku potocznym w szerokim sensie znaczeniowym, nie zawsze związanym z ekologią jako nauką. Często odnoszą się do sozologii, tj. nauki o ochronie środowiska lub do ochrony środowiska jako takiej, a nawet do filozofii ekologicznej (ekozofia), działalności społecznej czy artystycznej.

1 komentarz:

  1. Miałem awarię samochodu na autostradzie pod Poznaniem i potrzebowałem szybkiej pomocy. Skorzystałem z usług https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/ i byłem pod wrażeniem ich szybkiej reakcji. Pomoc przyjechała w ciągu 30 minut, a serwis był profesjonalny i efektywny. Jestem bardzo zadowolony z ich usług.

    OdpowiedzUsuń