wtorek, 16 lutego 2016

Całkiem nowy świat żarówki

Zapewne większość z nas przekonana jest, że zużyta żarówka nie nadaje się do wykorzystania ponownie. Otóż nie! Istnieje wiele różnych zastosowań starych, przepalonych żarówek. W dzisiejszym poście zaprezentuje jak wygląda design z tradycyjnej żarówki!


Mini terrarium stworzone z żarówki? Czemu nie! Do zrobienia terrarium wystarczy zwykła żarówka, podstawka lub sylikonowe podstawki antypoślizgowe oraz obiekty do dowolnego poukładania ich wewnątrz. We wnętrzu żarówki można umieścić piasek, kamyki, ozdobne szklane kamienie, miniaturowe plastikowe figurki zwierząt, koraliki, muszelki lub drobne ususzone rośliny. Można także umieścić roślinę niewielkich rozmiarów np. mech i co jakiś czas ją podlewać. 


Oczywiście terrarium nie jest adekwatne do trzymania w nim zwierząt! Przestrzegam przed tym, gdyż nawet dla małych insektów(lub zwierząt) największa żarówka dostępna na rynku będzie za mała. Niestety zdarzają się przypadki robienia z żarówek akwarium. Natomiast w terrarium
z żarówki można sobie hodować np. drobną trawę, wodorosty lub mech.








Chcesz zrobić swoje własne terrarium z żarówki? Ten poradnik jest dla Ciebie!










W praktyce widać także zastosowania żarówki jako ekologiczne oryginalne stylowe wazony na kwiaty.







6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo fajne wykorzystanie żarówki i myślę, że jest to bardzo kreatywny pomysł. Jak dla mnie również w kwestii oświetlenia ważnym jest używanie oświetlenia LED. Po przeczytaniu artykułu https://domhobby.pl/oswietlenie-led-w-domu-i-nie-tylko/ wiem dokładnie, iż jest to ważna kwestia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat nigdy tak żarówek nie wykorzystywałem ale muszę przyznać, że jest to bardzo pomysłowe. Mi również podoba się to co napisano w https://sklep.neonica.pl/jak-oswietlic-sciane-tasma-led czyli jak oświetlić ścianę przy pomocy taśmy LED.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy zdecydowałem się na modernizację instalacji elektrycznej w moim domu, kluczowe było dla mnie znalezienie firmy, która zapewni zarówno bezpieczeństwo, jak i nowoczesne rozwiązania. Zaufałem https://elektryk-wroclaw.pl/instalacje-elektryczne/ i to była najlepsza decyzja. Profesjonalizm, terminowość oraz szeroka wiedza techniczna ekipy przerosły moje oczekiwania. Polecam ich każdemu, kto potrzebuje solidnych i innowacyjnych rozwiązań w zakresie elektryki.

    OdpowiedzUsuń